Translate

14 Nisan 2015 Salı

NIGHT TIME GOSSIPS VE SACMALAMAK İSTİYOSAM NE VAR?

Öncelikle herkese iyi geceler. Çok pis geyik yapasım ve saçmalayasım geldi zira hayat da böyle bir oyun değil mi? Her zaman kozmetik kıyafet olmayacaktı bu blogda zaten. Nasıl olsundu ki? Eğer bir blog yazıyosak hep o çizgide olamayız bence. En azından ben olamam. Sonuçta bu benim işim değil zevkine yaptığım bişey ve bu da benim zevk aldıgım sey: saçmalamak. Belki bunun sonunda unfollow yağabilir belki de kalp yağabilir bilemiyorum. Eminim bunu okuyan herkes biraz delidir öyle umuyorum KEZA bizim normal insanlarla işimiz olmaz.... yalnız zirası dır kezasıdır türkçem gerçekten akıyor.Küçüklüktn beri türkçe dersindeki başarım ailecek konuşulmuştur.

Bu akşam kardeşime dil anlatım dersine yardımcı olurken ÇATI kelimesinin türemiş olmadıgını düşündük ikimiz de. Annem ordan "ÇATI" kelimesi %100 oranında türemiştir ve bence kökü de ÇAT dır dedi. Biz de güldük dedik ki " Sen ne anlarsın" "sen kimsin" "sen ne mezunuydun" "işletme mezunu muydun" tarzında dalgalar geçtik (tabi kalp kırmadan). Üzerinize afiyet biz biraz geyiğizdir allah evlerden ırak yarabbim. Baya geyiğizdir bıraksan saçmalarız bu şekil. Annem haklı çıkmasın mı? Hayatı bize gerçekten dar etti. Kapı eşiklerinden bakıp bakıp pis pis Oxford da master yapmış gibi sırıttı. Kadıncağız haklıymış anlayacagınız. Herkesin bildiğine hiçkimse karışamaz demekki.


Bugünle ilgili ikinci hikayem, yine tek başıma geziyorum. Eve gidiyorum yani. Eve giderken yolumun üzerine keşke Rossman, Watsons , Gratis, Migros olmasa ben de hepsini gezmesem ama var. Neyse bugun eve giderken dikkatimi UZAK IŞIKLAR çekti. Sen takıcısın senin adın neden UZAK IŞIKLAR dedim. Ne kadar şiirsel ya. İncik ya da Boncuk, Şıkır Şıkır şakur şukur falan olabilirdi ismi. Neden UZAK IŞIKLAR dı. Çok sevimsiz kasiyerleri olmasa sorucaktım ama NEDEN diye. Neyse bunu yolda düşünmüştüm. VELHASILKELAM (abi gerçekten türkçem çok iyi) gel gelelim ben niye ordan 3,5 tl ye kezo altın rengi beşi bi yerde gibi bi kolye küpe aldım. Onu anlayaamdım. Ben bazen böyle nasıl yaptım ben bunu? diyebilicek çok şey yapıyorum. Şimdi mesela çok garip geliyor. Nasıl alırsın ama alınıyo işte. Hatta takıcam ve insanların bana "ıyyy" demesini dinleyecegim. Utanmayacagım. Çünkü ben yaptım bu hatanın da yüzüme vurulması lazım. Bİr de bakarsınız hit olur UZAK IŞIKLAR. Bir de neden o kadar ucuz o UZAK IŞIKLAR? aşırı ucuz. Butun hipster kızların boynundaki o dövme gibi olan tellerden var 3,5 tl. Resmen ne alırsan 3,5 tl gibi biyer. tamam son bir kez daha yazıp bu konuyu kapatıcam. UZAK IŞIKLAR HHAAH


Evet geçen günden bahsedeceğim. Dedim ki periskop çok tatlış bişey falan.Yenilikçi ve modern bi insan oldugumdan hemen indirdim. Ve insanlara dedim ki beni takip edin konusalım falan. Tamam birkaç tanıdık sima geldi falan . Böyle bildiğin konuşuyosun insanlarla onlar yazıyo sana sen anında konuşup ona göre cevap veriyosun. Dedim ki ne olursa olsun terbiyemi bozmayacagım ben bu application hem çok tatlı yani diye düşündüm. Zannettim ki kız kıza sohbet edecegiz. Canlı yayın bir başladı amman yarabbi . Odayı erkek bastı. Kendimi CANLI SOHBET SICAK SOHBET ODASI gibi hissettim. Kızların da hiç sesi çıkmıyor internetim de kötüydü. Erkekler basladı yok sen tuvalette ekmek mi yedin ehehe yok bilmem ne yok sen şöylesin yok allahın çrikini yok kapat kapat yok git ütü yap şoklar içerisindeydim. Dayancak gücüm kalmamış derken DOĞANCAN diye bir hıyarın bana IYYYY ŞU TİPE BAK APP I SİLİCEM yazması sabrımı taşırdı. Bi basladım ulan sen kimsin doğancan ?? kendi tipine bir baktın mı? ALLAH üzerinden bismillahını çekmiş demeye başladım. Tabi sohbeti hemen kapattım moraller yerle bir. ya kızkıza konusma ayarı yapalım ya da ben bu app i siliyorum arkadaslar ben buna dayanamam. Benim miinnacık kalbim buna dayanamaz...


Foot Locker dan ayakkabı aldıgımı söylemeyecek bişey yoktu. Bence iyi yaptım. Ama Foot Locker kesinlikle bana komisyon vermeli... Çünkü benim kendim 3 çift olmak üzere arakdaslarıma 28 çift ve blog sayesinde bana gelen haberlere dayanarak yaklaşık 30-40 insanı Foot Locker a yönlendirdim. Sizin canınız sagolsun be ben sizinle aynı ayakkabıyı giyerim. Hatta okuldakilerle Vanslerimizin resmini çekip koyacagım cuma günü giymek için sözleştik. Öylesine kezoyuz ki. Ama dev hizmet oldu bence ben kendimlen gurur duydum. Böyle bi blog bilsem ben de takip ederdim arkadaslar.... Şaka şaka zevkle paylaşıyorum paylaşmak çok güzel bi işe yaramak güzel inanın ki.


Son olarak da bu akşam 9gag ın paylaştığı ananas saç modelli siyahi vatandasın rezil kepaze kafasına beni etiketleyip AKLIMA SEN GELDİN diyen herkesi alnından öpüyorum. Yaklasık 20 kişi falan etiketlemiş,5 kişi DM den yürümüş. Aklınıza gelmem çok hosuma gitse de o tip nedir ya. Bende biraz tiksinme oldu istemsiz . OY oy tamam olmadı, ananas cok güzel bişey gerçekten. Ama yine de kepaze bir saçtı. :))))


Bu saçmalamayı bir daha yapma diyenler 1 i, ilahi Cansu yap arada böyle diyenler 2 yi tuşlasın :)))

Herkesi öpen Cansu xxxx


14 yorum:

  1. Ya sen nasıl tatlıs bi kizsiiin ���� güldürdün gece gece hdjdhd 2yi tusluyorum efenim iyi geceler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ADSIZ senin adın ne öpeceğim:) çok teşekkürler

      Sil
  2. Uzak isiklaaar candir ya resmen bi o bi Taner Borek sinsice Istanbul'u isgal ettiler, yok boyle bi buyume.. Ben de guldum gece gece arada yaz boyle yahu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam ben arada böyle yazayım o zaman gerçekten ilham geldiğinde :))) sen de çantaya karar verince bana menşın çakmayı ihmal etme :))

      Sil
  3. Gerçekten tam bir bebeksin 2 😍

    YanıtlaSil
  4. Harika bir yazıydı kendimi buldum resmen yazdıklarında mutlaka devemını getirmelisinn :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de aynı fikirdeydin ben sanırım ortaya çıkarttım :))) herkes 2 yi tuşladıgına göre devamı gelir arada bir @biwonderland :)

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. 2yi tusluyorum!!😂😂😂 her zaman yap mutlaka🙏🙏

    YanıtlaSil
  7. Cok komik yazmissin canim sabah sabah guldurdun beni. 2'yi basiyorum mutlaka yazmaya devam et. Periskopta nasil oluyor bilmiyorum ama ben bunu okumadan once kisa videolar paylastigim snapchati sadece kizlara acik tutmaya planlanmistim bile. Bunu okuyunca dusuncem pekisti @esmeraldasbeautyblog ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :)) periskopu boşverelim bence snapchat e başlıyım diyorum ben de, en mantıklısı o :) öpücükler

      Sil
  8. Çok şekersin.Bir blogger olsam senin gibi olurdum herhalde ^-^.Yazılarını devamlı olarak okuyorum harikasın.Son gaz devam bekliyorum,Öpücükler , okurun Hilal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok mutlu oldum Hilal :))) çok öpüyorum seni

      Sil