Translate

7 Mayıs 2015 Perşembe

John Frieda Sheer Blonde Sprey mi, Loreal Casting Sunkiss mi Alsam?

Hello everybody !!!

Bu aralar gerek Watson's gerek Gratis herkes bi doğal saç rengini açma şeyi getirtiyor. Çok da iyi yapıyorlar.Ben bu işlere 2-3 sene önce girdiğimden sizinle deneyimlerimi paylaşmak istedim. Ne kadar da iyi yapıyorum :D

Öncelikle beni Instagram dan takip edenler benim saçımın nasıl bişi olduğunu bilir yani.(@pineapplepieblog) Benim saçlarım kabarık, kumral, dalgalı, kendisinden delirmiş gibi hacimli dalgalı saçlar. Çocuklugumdan beri de denizden ve güneşin altından çıkmadığım için hep sarılar vardı. Şimdi İstanbuldayım, tatile zar zor gidiyorum (eskiden Marmaris teydim de) nerde o saçlar?  Büyüdükçe de koyulaştı tabi. Ben de o görünümü bişiyler deneyerek yakalamaya çalıştım. Yalnız yaptığım yorumlar hep benim saçımdaki etkisinden yola çıkarak söyleyeceğim şeyler olucak onu da baştan söyleyeyim. Sizde nasıl bir etkisi olacagını cok kestiremiyorum ama eğer yakınsa saçlarımız aynı olucaktır. Ve şunu da söylemem gerekir ki çok koyu renkli saçlar bu işe girmesin. Olması çok zor çünkü. Saçlarını henüz boyatmamış olanlar daha güzel ve çabuk sonuç alacaktır eminim. İşlem görmüş boyatılmış saçlarda etkili olucagını cok sanamadım şuanda.



John Frieda nın spreyinin Watson's a gelmesine çok sevindim. Gerçekten etkili bişey.  Loreal ile ilgili görüşlerimi de okumak isterseniz tıkırt  Şimdi kategorilere ayırarak bu ikisinin karşılastırıyorum. Haydi  selametle.


DOĞAL DURUŞ: 

İkisinin de bende doğal durduğunu düşünüyorum. Her hangi bi turunculuk yapmadılar. Ama John Frieda göz bebeğimdir. 3 şişe bitirdim, yurtdışından alıyordum.Güneşin altında kurutarak kullandım bunu ve inanılmaz doğal sonuç aldım. Bebek sarısı oldu diyebilirim saç uçlarım için.. Loreal de doğal durdu.Hiç bi turunculuk yapmadı, hakkını yiyemem.

KOKU:

Koku çok önemli bi faktör olmasa da önemli yine de biraz. Loreal bu konuda John Frieda yı döver ,yerlerde linç eder. Gerçekten kötü kokmuyor. Güzel de kokmuyor ama yine de güzel kokuyo yani. Go Blonder da bi kimyasal kokuyu seziyorsunuz çok hoş değil.


ETKİ HIZI:

John baba aşırı hızlı etkili. 3 gün güneşin altında durun, sıkın bunu kafanıza.(sprey formunda) herkes size der ki nolduu saçlarına çok güzel. Loreal de aşırı yavaş etkisi, John Frieda ya göre. Aşamalı bir jel olduğundan sürüp sürüp durmanız lazım. Bi de Loreal i güneş altında kullanmadım.

KULLANIM :

Valla bana farketmez. Sprey olsun, jel olsun. Ama jel daha mi eşit yayılıyor ne. Aslında sprey de eş yayılıyor. Bilemedim. Ama plajda sprey çok daha kullanışlı oluyor o yüzden bu kategoride oyumu John Frieda Go Blonder a vericem sanırım evet.

SERTLEŞTİRME:

Arkadaşlar kardeşler. İşte beni kilitleyen konuya geldik. John Frieda benim saçımı öldürdü ya. Çok kuruttu. Çok sertleştirdi. Saçlarımın uçları kazık gibi oldu John Frieda Go Blonder la. Onu adam edene kadar öldüm. İnsan kestiriyor tabi.. Ve rengi güzel olduğu için çok takmıyor. Ama Loreal Sunkiss Casting saçı sertleştirmiyor. Saçlarınızı vaadettiği gibi yumuşatmıyor tabiki ama, kesinlikle sertleştirmiyor.

FİYAT:

Loreal Sunkiss Casting Gratis'te indirimde 14 liraydı. İndirimsiz 20 liraydı. John frieda ne kadar bilmiyorum ama kesin daha pahalıdır. 30 lira falan olucagını düşünüyorum. Öğrenemedim onu.



NEREDEN ALINIR? :

John Frieda Go Blonder Sprey Watsons dan, Loreal casting sunkiss Jelly de Gratiste satılıyor.

HANGİSİ DAHA ÇOK? :

John Frieda 100 Ml sprey formda. Loreal da 100 ml. jel kıvamda . İkisi de bereketsiz bence. John frieda da hemen bitiyor. Ben bi yaz 2 şişe bitirdim yetti ama bi şişe sizi yarı yolda bırakabilir.


  • İkisini de güneşte  veya saç kurutma makinasıyla kullanıp sonuç alabilirsiniz.
  • Koyu saçları açarken turuncu yapabilir ama benim saç rengimi inanın hiç turuncu yapmadı ikisi de.
  • Doğal saçlarının rengini güneşte açılmış gibi açmak isteyenler kullansın derim bu ürünleri. Boyanmış saçlarda etkili olacağını maalesef sanmıyorum.
  • İkisi de uygulandıktan sonra durulanmıyor.
  • İkisi de nemli,kuru saça uygulanır,farketmez.
  • John Frieda Loreal den daha zahmetsiz, sık kurut ve gör. Gerçi loreal de görünüyor ama john frieda daha bi hemen görünüyor.

BEN HANGİSİNİ ALIRIM? :

İkisini de alırım. Ama john friedanın saçlarımı yıpratcagından korktugum için suan loreal bende çok daha ağır basıyor arkadaşlar. 2 şişe john friedanın sonunda saçlarımın uçlarını kestirdim yani. Belki güneşten, denizden bilemiyorum ama. Ben kurutuyor diyorum.. Bende şuan 2 si de var. Ama loreal i kullanıyorum. John frieda nın ülkemizde olmadığını bildiğimden onu kullanmıyor saklıyordum. Ama artık varsa belki çok sık olmamak kaydıyla arada bi sıkabilirim. O bence tam plaj çantalık bişey..

Serinin şampuanını ve saç kremini de beraberinde kullandım geçen sene ve bu 3 lüden çok doğal, güzel sonuç aldım ama şimdi ara verdim. Yves Rocher şampuana geçtim. Onu da sonra yazacağım.

Bence ikisi de bulunması gereken şeyler. Beklemek istemeyenler, sonucu hemen göreyim kurutursa kurutsun diyenler John Frieda yı alsın derim ben. 


Bir de Sun-In var. O da eczanelerde satılıyor. Fiyatı 30 civarıydı sanırım. Onu da iki sene önce bulmuştum, o da John Friedayla aynı gibiydi. Yine bereketsiz, ama güzel sonuç veren, kurutan bir spreydi. Turunculuk bana hiçbirisi yapmadı çok şükür.. Sanırım saç rengim tam eşikte o yüzden. Benden daha koyu saçlılardan turuncu oluyor diye bi yorumlar okumuştum çünkü. 






 Umarım yazım yararlı olur. Sorularınızı sorun ben hepsini cevaplamaya çalışırım. Unutmayın ki Instagram da daha aktifim, beklerim :)


Hepinizi öpen Cansu




5 yorum:

  1. Merhaba blogunu takipteyim
    Benimde sağlık ve bakım üzerine yazdığım bir blogum var beni takip edersen sevinirim ♥
    Blogumda blog keşif etkinliğine katılıp blogunu tanıtabilirsin :)
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, güzel incelemeniz için teşekkürler. Fakat Anlamadığım nokta şu oldu. Neden o kadar çok tükeniyor bu ürünler? Yani bir yaz boyunca 2 Şişe kullandım demişsiniz. Sürekli kullanmak mı gerekiyor rengi korumak için yoksa siz daha çok daha çok açmak için mi o kadar çok kullandınız?

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, sunkiss'in kaç numaralı ürününü kullanmıştınız . Benim de sizinle aynı renkte saçım ona göre alıcam .

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, yazilariniz icerik olarak cok guzel fakat Türkçe nizi biraz gelistirmeniz gerektiğini düşünüyorum. Dilbilgisi hatalarını geçtim kelimeleri bile dogru yazamamışsınız. Isinizin büyük kısmının yazi yazmak oldugunu dusunursek dikkate almaniz gereken bir konu. Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Bunu kaşta da kullanabilir miyiz

    YanıtlaSil