Translate

22 Ağustos 2015 Cumartesi

FLORAL DRESS

Herkese mutlu haftasonları !!!

Şuan bir Ağustos sabahı, İstanbul' dayım, hava kapalı efsane serin, en sevdiğim arkadaşlarımla balkonda deli gibi esiyor. Niye yazdım bilmiyorum ama aşırı mutluyum napabilirim. Bu fotoğraflar tabiki aşşırı sıcak ve güneşli haftaiçi günlerinden kaldı. Yine arkadaşlarımla çok eğlendiğimiz bir çekim oldu, fotoğraflar için canım arkadaşlarım Alp,Volkan, Işıl ve Merve ye teşekkür etmezsem, bana çok pis kızarlar o yüzden teşekkür ediyorum canlarım.

İlk outfit postu olduğu için çok amatörce evet, bi kere Vans giydim yani. Daha güzel planlar kafamda var o yüzden beklemede kalın!


Elbise: H&M
Ayakkabılar: Vans 


Ben de biliyorum daha şık bi ayakkabıyla daha güzel bi kombin olabilirdi ama YAPAMIYORUM, bunlar çok rahat, hem daha amatörüm o sonra olsun. Ben böyle giyerdim bunu. Elbiseyi çok sevdim, 34,90 a daha rahat daha güzel bi elbise bulmak zor.







Umarım hoşunuza gider de ben de yüreklenip bu amatörlüğe yavaştan bir son veririm. Aklımızda yokken oldu bu çekimler o yüzden bu kadar hazırlıklı olduk :)) 

Herkese mutlu haftasonları, artık kış gelsin !!
Hepinizi öpen Cansu 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder