Translate

20 Mayıs 2015 Çarşamba

BU YAZ KESİN İSTEDİKLERİMİ AÇIKLIYORUM / ASOS SUMMER WISHLIST

Hello dear friends,

Yarın 2 tane kazık finalim yokmuşçasına Asos a daldım çıkamıyorum. Bir allahın kulu beni buradan çıkartsın.

Bu yaz sanki çok tatil yapacakmışım gibi bir de wishlist yani dilek listesi mi deniyor buna evet, ondan oluşturdum. Bunlardann istiyorum, size de belki fikir verir belkii tarzımız yakınsa, neden olmasın?



İlk olarak dünyanın en tatlı telefon kabına bi bakar mısınız? bu 17 euroymuş. link: çat çuut . Ben çok beğendim bence o sıradan yok dondurma yok patlamış mısır bizi baydı. Gerçek prenseslerin adresi @pineapplepieblog :)))))





Prenseslik seviyesi hızla yükseliyordu. Bu denizkızlı tişörtü çoook beğendim. Kesinkes terkos da vardır diyorum ve bunu asos tan almıyorum. Ama asos da 19 Euroymuşş. linki de çıt çıt



Ablacığım sen bizi niye bozuyorsun. Ben de bu yaz böyle bi bikini üstüne taktım. Tuula vintagedaki Jessica bizi heveslendirdi, bu tarz üstlere Halter Bikini deniyormuş.Ben de isterim ben de. Fiyat: 57 euroymuş (yuhh billabong). link: çatırtı



    
Bu yaz sandalete çok ihtiyacım var benimkiler geçen yaz birer birer koptu attım hepsini. Şimdi pek bişeyim kalmadı. Metalik de çok fan club ı değilim ama çok hoşuma gitti. Sıfır topuk olsa daha iyi ama çok sevdim bir bakın. fiyat:38 Euro link:tıkırt

  

Allaaah bu da çok güzelmiş şimdi. Metaliğin fan club ı çıktım tamam kabul. Çok beğendim hiç rahat olmadıkları, anamı ağlatacakları çok belli ama bayıldım. BAYILDIIM. Ay ben nasıl topuklu giyeceğim.sanırım bir önceki sandaleti alıp bu davayı kapatacagım. Ama bu da burda dursun çok hoşuma gitti tamam mı??? Fiyat: neredeyse 55 Euro. linki de tıktık


Anaam seni şempanze. Seni tatlı şey. Prenseslik seviyesinde önemli artışlar. Aslında bunu kendimiz de yaparız, kıytırık bi pembe ayakkabıya. Yada kendi slip-on ayakkabılarımıza. bunu almıyoruz ama bakıyoruz kızlar çünkü güzel fikir. Fiyat: 30 euro. linkini de vermicem çünkü almayın bunu kendiniz yapın size ödev veriyorum.



Almamakla birlikte birkenstock da bu akıma uymuş. Ben de resmen Metalikacı çıktım. metalika fan club üyesiyim. Bunu beğenmedim ama o kaba birkenstockları seviyodum. Birkenstock tan bi tane bitirdim, o mantar gibi ayakkabıyı suya sokmayın benim gibi de paramparça olmasın a dostlar. Almam ben bidaha birkenstock ama o kaba siyah bu tarz olan terliklerini sevmiyor değilim. Fiyaat: 75 euroymuş.



Hıı burda işte. Ay bu kız o kadar zayıf ki onda babasının tuvalet terliği gibi durmuş ama bana nasıl da yakışıyor. Çünkü tam oturuyorum 40 numara ayagımla içine. Hiç kaba durmuyor çünkü ben zaten kabayım hehehe. 

Fiyat: 80 euro almayın zaten modası geçti.










O kızda var da bende niye yok? Ben de mickey mouse lu saat istiyorum. Asos da satılıyormuş hem de ne kadar tatlı. Herkes 1 tl verirse alabiliriz diye düşünüyorum. Şaka şakaaa hangisi olsa diye kararsız kaldım ya. Metal olan 61, gri olan 50 euroymuş. Ben almadan alırsanız paylaşın ve de beni çatlatın. linkini vermiyim de kendiniz gidip asos un arama yerine Disney Watch yazın size de zorluk olsun hihihihih.


Aksesuar bölümüne geldiğimde bayılmışım. Bi uyandım hastanedeyim. Öyle bi güzel ki kendimi alamadım. O yüzden siz bi toptan bakın. 

Yakında Urban Outfitters wishlist iyle de karşınızda olucam. Yorum bırakırsanız ya da @pineapplepieblog a gelirseniz beni mutlu edersiniz. 

Öpüyorum bütün prensesleri.

1 yorum:

  1. o telefon kılıfları neden sadece iphone için?! Bence yeşil topukluyu al bakması yeter hihihih

    YanıtlaSil