Translate

22 Ekim 2014 Çarşamba

Tırnak Önemli Kardeşim

Selamlaaarr !!!

Gece gece tabiki ders çalışmayacaktım.Her zaman olduğu gibi oje sürecektim.Ders çalışmamak için herşeyi yapmam gerek.
Zaten benim odama giren tinerci olur.Oyle bi aseton-oje kokusu her zaman.Bir de her gün değiştiriyorum nerdeyse ojelerimi de,o da ayrı konu.


Bir çekmece ojem var.Sanıyorum ki her renk var derken,bir daha geziyorum aa yokmuş oluyorum."Bu bende yoook ama" diye tekrar alıyorum.Bugün de bunu aldım... Fiyatı 3 tl olmalı.Üzerinde de yalandan rich color yazıyo,one coat yazıyo.Ne one coat u ya,tabikide iki katta kendini belli etti.... Ama şu fırçası genişlerden yani,yanlış olmasın.. Tırnak sticker ını da h&m den almıştım öyle karlı marlı desenli falanlı filanlı. 



Tırnaklarımı uzun hiç kullanamıyorum yaa..





Oje sürme sürecimi anlatayım.Hayatımda hiç manikür yaptırmadım desem,kezban der misiniz? Lütfen demeyin.Kezo demeyin.Sevmiyorum öyle kesiyorlar falan,annem yaptırıyodu kanıyodu küçükken,o zamandan beri de istemedim.

Napıyorum peki? Şu Burt's Bees in Tırnak Eti Bakım Kremi ni aldım.İçerisinde limon yağı var,%100 doğal içerik.Uzun zamandır onu kullanıyorum.İlk olarak onu sürüyorum,kokusu da baya güzel.KESİN ALIN BUNU DİYORUM A DOSTLAR..O baya tırnaklarımı parlatıyo ve etleri yumuşatıyor.Benim gibi kezoysanız siz de alın bari,bakımlı hissedin :(((( Fiyatı 25 den fazla sanırım hatırlayamıyorum..ÇOK DEMEYİN DEĞER BAK VALLA.....Güvensene sen bi yaa bana ;)

Bir de Flormar ı çok severim de bu aseton - daha doğrusu oje çıkartıcı,yani olmasa da olur.Tam bir işkence ya.Hiç sevmedim.Oje çkartıcı dan beklenen tek şey olan oje çıkarmayı yani güç bela yapıyo.Kardeşim sen asetonsun çıkartsana şunu ya...Koyu renk için bişey demiyorum bile ben.Ağzımı bozmayacağım ....Fiyatı 4 TL

Evet nedendir bilinmez,-çok ama çok kötü beslenmem dışında- tırnaklarım bazen sararır gibi oluyor ya.Böyle özürlü gibi sanki.İğrenç oluyor böyle.Ben de bir arayışa daha girdim.Dedim bari az oje süreyim yani.Bu nedir yani.Gittim Essence in standına karış karıııış herşeyi inceledim yine.Cidden bir baş belasıyım.Gittim bu Essence Studio Nails Pro White Effect i aldım.Aldığımdan beri herşeyin altına base olarak sürüyorum,çok şükür daha pek sararma farketmedim.Alın,kullanın diyorum başka da bişey demiyorum,fiyatı 5 TL falan olması gerek.



Bu tayfa hep aynı,oje hep farklılaşıyor.Şu flormar da bitse de başka bir şey alsam diyorum.

Görüşürüz arkadaşlar ((((((((((((((:(:(:(

1 yorum:

  1. Selam Cansu,
    Tırnakların için asetonsuz oje çıkarıcıları tercih edebilirsin. Bir kere bırakınca asetonu bir daha bu işkenceye geri dönmeyi istemeyeceksin =P

    YanıtlaSil