Translate

12 Mart 2015 Perşembe

Ananas Görünümlü Masa Lambası

Herkese yeniden merhaba!!

Ananaslı herşeyi seven ben, bu DIY (Do It  Yourself) projesine  bayıldım!!! Keşke sabırlı birisi olsam da yapsam böyle şeyler. Bu sefer gerçekten yapmayı düşünüyorum. Ama sarı plastik kaşık bulmam gerekiyor , onları tek tek boyayacak güç bende yok :((




Sizce de çok güzel görünmüyor muu?  Yapılışı ise son derece basit, bir plastik su,gazoz,sekli güzel olan bir şişeyi kesiyoruz , silikon tabancasıyla veya yapıstırıcıyla yapıştırıyoruz ki en sağlamı silikon tabancası olurdu. Ananasın sarı kısmını bu şekilde muntazam bir biçimde yapıştırdıktan sonra, sıra geldi üst kısma. Yeşil, güzel bir kartondan yapraklar keserek şeklimizi tamamlayabiliriz.




Gördüğünüz gibi maliyeti çok düşük, ve çok güzel görünen bir ananasınız olucak. Odanıızın en güzel yerinde durucak her gören bayılacak. Ben bunu hakkaten yapmak istiyorum ama sarı kaşık!!! nerden bulunur ki. Bizim kaşıklar hep beyaz oluyor :(

Şimdi de Kendin-Yap olmayan ,bayıldıgım ananaslı lambaları paylaşayım.






Bu video da işinize yarayacaktır:




Denemeye karar verenler olursa benimle iletişime geçsin :D Birlikte deneyelim'!!

Sevgiler herkese.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder