Translate

28 Mart 2015 Cumartesi

Ready To Start

Hoi,

İlham geldi yazıyorum. Daha doğrusu vakit buldum. Bu işler zor işlermiş ya.

Bakıyorum hala Spotify da takip etmiyorsunuz :(((

Onu dinliyorum diye başlığımın adını Ready To Start koydum. Siz de dinleyin hemen, Arcade Fire-Ready To Start.

İlk olarak söylemem gerekiyor ki aşırı amatörüz ya. Resmen bir arkadaş grubu eğlencesi olarak yapıldı bu çekimler, benimle çok dalga geçtiler. Hele ki bir video var ki koysam gülmekten ağlarsınız ama Instagram hesabıma koyucam çünkü kendimi rezil etmeyi severim :D

İkinci olarak da bazı insanlarla tanışıyorum blog sayesinde, genelde Instagramdan DM atıyorlar ya da yorum yazıyorlar,mail atan da oluyor. Böyle ne bileyim beni kendilerine yakın gördüklerini sevdiklerini söylüyolar ben çok mutlu oluyorum, böyle havalara uçuyorum. Ne kadar güzel bişi bilemezsiniz umarım bilirsiniz yani ama bilemezsiniz hahahah:D Hepsine çok teşekkür ederim çok motive ediyorsunuz beni, böyle iyi bişey yapıyormuşum gibi hissediyorum öyle olunca. Öpücem sizi

Şimdi hep makyaj paylaşıyorum ürün yorumluyorum ama biraz da bahar geldi,azıcık ucundan bugün ne giydim li şeyler paylaşasım geldi. Aman sanki ne giydim ama içimden geldi lütfen kırmayınız ve okumaya/bakmaya devam ediniz şu kızı kırmayınız.






Okulda oturuyorduk blogla dalga geçme saati geldi dedim gelin bari beni çekin arkadaşlar, bir işe yarayın ya. Hiç bir faydanız yok dedim. Çok haklıydım. OO bizimkilere eğlence çıktı, hemen geldiler. İlk görevimiz güzel bir yer bulmaktı o da bu duvar oldu çünkü L.A. de hep böyle yapıyolar ya. Peace Love Shea falan hep böyle yapıyo ahahhaha tabi onlar bizim gibi keko değil, gölgeyi saati ayarlıyorlar. Neyse bizde de bu kadar yani. İnş daha iyileri olur ilerde ama bu post lar kalsın güleriz.



Fotoları kestikçe bir garip oldu. Ama bu pozlar gülmeden durduğum nadir anlar olduğu için koymak durumundayım. Bu fotoğrafta beni çeken Tutku, "Cansu inanılmazsın harika gidiyor evet aynen böyle dur...Harika" diyo .



"Doğal dur"  denilince ben. Herşeyi de çekmiş yahu aferin.



Saç, stilist ve rüzgarcımız Murat. Kendisi de çok tarz bir kardeşimdir çok severim :D 

Burda beni düzeltiyor çünkü modellik bunu gerektirdiği için biz böyle yapıyoruz.






Sonunda geldik detay fotoğraflarına.

Yakından görebildiğiniz üzerimdeki siyah ceket Topshop un indirimden neredeyse bedavaya aldıgım bir ceket. 

Tacım Accesorize 
Çorap: Calzedonia
Sweatshirt:Zara
Çok sevdiğim çantam: Fjallraven kanken
Ayakkabılar: Onları boşverelim ölmüş ağlayanı yok zaten almayın :D
Eteğimi annem yaptı, annemin mesleği modelist yapıyorlar böyle şeyler getiriyor o da bana. Çok beceriklidir o.
Doğal taş kolye:Divya Gemstones

Bu arada eğer siz de bu kolyelerden isterseniz Instagram üzerinden bir çekiliş yürütüyoruz, katılıyorsunuz ve kolyelerden birini kazanma şansı yakalıyorsunuz. Ben istiyorum ki sizin de bu kolyeden olsun takalım kardeş kardeş. Çünkü çok güzel birşey.
Anlamı Huzur demekmiş, böyle şeyleri çok takmasam da garip bi şekilde onu taktığım günler iyi şeyler oldu gibi oldu. Bilemiyorum belki de bana öyle geldi ama ben böyle inanmak istedim. Bakalım yarın da iyi bişey olursa kesinleşicek :D

Blogu da takibe alırsanız sevinirim hep instagram hep instagram, kırılıyorum ama ya. Gerçekten de seviniyorum şaka maka değil..

Hepinizi öpen Cansu *kalpler*





2 yorum:

  1. Her şey harika görünüyor fakat kolyeler hepsinden de harika, resmen aşık oldum ☺

    YanıtlaSil
  2. Cansuuuuuuuu, vaktim oldugu zaman ara ara vlog olarak hep takıp edıyorum ama blog yazına daha once hıc rastlamamıstım, blogunu gorunce ansızın bır sevındım kıııı sonra 2016-15 ten kalma yazı oldugunu farkettım... :(

    YanıtlaSil