Translate

19 Ekim 2014 Pazar

Essence Pure Skin SOS Spot Killer sivilce kurutucu

Ne kadar da çalışkan bir blog yazarıyım allahım ölücem.

Evet selam tekrar.Şimdi de size Gratis'i tavaf ederken bulduğum bir ürünle başbaşa bırakayım.

Essence Pure Skin SOS Spot Killer (anti-pickel tupfer)



Böyle büyük durduguna bakmayın sadece 7 mL ama bereketli bişey.
Şimdi ben bunu niye aldım?
Sandım ki böyle sürüyosun Allah hemen mi geçer,hemen geçiyor falan üfff neler neler olur bunu kesin alayım diye aldım.Essence iyi tamam güzel de manyak mucize bi marka değil ama gayet uygun ve güzel yani,kesin bakarım.Bunu da denemesem çatlardım.


Aldım bunu okudum,temizlenmiş yüzümüze sivilcenin üzerine sürüyosunuz,bırakıyorsunuz sabaha kadar o da sivilceyi kurutuyor.Vaati ve uygulanışı böyle.Zaten aynı oje gibi bişey,ama kıvamı su gibi tabi.Şöyle göstereyim;

Böyle bişey. Bir de plastik değil,cam şişe içinde.Bunu sivilcenin üzerine ya da çıkıcagını anladıgım bir bölgenin üzerine sürdüğümde,beyaz aynı daksil-typex sürmüşüm gibi görünüyor yüzümde.Bir de böyle acı acı yanıyor sanki iyi gelir gibi.Dedim ahaa iyi geliyor. Ama kıvamı beyaz bir su.Korkmayın, yüzünüzden akmıyor.Anında kuruyor ve sabit duruyor.

Sabah kalktım,beyazlığı biraz geçmişti ürünün.Tabi sabah yıkamanız lazım.Ben bi gün bi kısmını unutmuşum boyun bölgemde,arkadaşlar bana "Oha diş fırçaladın heralde beyazlıklar kalmış" falan dedi REZİLLİK ÇIKTI YANİ......

Etkisini çok anlayamadım,öyle çok manyak bişi değilmiş,ama sanki hakkaten de iyi geldi.Böyle arada bıraktı bu ürün beni,arada kalıyorum hep.Hiç de sevmem bak kararsız olmayı ama..

Bir daha alır mıyım? Sonuna kadar bir bitsin,tekrar bir post yapayım o zaman.
Fiyatı da alınmıcak bişey değil,ben 8 tl gibi bi fiyata aldım,indirime giriyor Gratis te,6 falan olduğunu gördüm.İndirim beklenmez yani bunun için,gidin alın direk.Bir de benim cildim öyle manyak sivilceli falan değil,kırk yılda bir çıkıyor ama illa lazım oluyor bu bana.Her gece sürecek bir yer buluyorum yani.

Ya umarım faydası oluyordur bu yazdıklarımın,ne diyeyim,öpmeek:)))))))


4 yorum:

  1. Ürünle ilgili son yorumlarını merak ettim :) bende bugün aldım, umarım işe yarıyodur. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıkçası beni şaşırttı hakikaten de geçirdiğini düşünüyorum.denemekten vazgecmedim gercekten kuruttugu küçükllüğü oldu.aldıysan pişman olmazsın yani
      sevgiler:)

      Sil
  2. Şimdiden kurumaya başladı bileee

    YanıtlaSil