Translate

22 Ekim 2014 Çarşamba

Oysho da bu kış çok tatlı

Selam slm slm slm

Gezerken Oysho lara girmezsem kudururum.Böyle içim çok hoş oluyor oraları gezerken.Gerçekten çok tatlı

Bu sezon yine 12313123 tane şey beğendim.Birkaç milyar lazım... Yani tel tokalarını bile beğendim diyorum,boyutu siz düşünün..



















 




Zaten panda hastası olan ben,şu pandalı kazaklara bayıldım.Hemen bir tane almam lazım,kudurdum.Panda çok tatlı birşey gerçekten ya alıp sarılasım geliyor..



Kalbim eridi arkadaşlar daha fazla devam edemeyeceğim,neyse kazaklar falan güzel alalım kazakları giyelim



Bunlar da benim denediklerim ama kararsız kaldıklarım. Kazak oysho (99tl) ve bere Bershka (29tl) 
Bere gerçekten yakışmadı ama çok tatlı,tipiminde kusuruna bakmayacaksınız artık.

Panda davası burda kapanmadı kapanmayacak arkadaşlar 
Eyvallah görüşürüz ((((:(:(:(:(:

1 yorum:

  1. Buypasa.com yakında açılıyor. Oysho ürünleri en uygun fiyat garantisi ile sizi bekliyor. Detaylı bilgi için http://sanalpazar24.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil