Translate

19 Ekim 2014 Pazar

Yves Rocher Nutrition Repairing Balm for Dry Ends (Durulanmayan Saç Bakım Kremi)

Eveet,merhaba
Tekrardan beğendiğim ve önermek istediğim bir ürünle karşınızdayım :PPP

Yves Rocher Nutrition Repair Balm - Dry Ends



50 mL lik bir ambalajda geliyor.Ama demeyin ki bu az,benim saçım çok.Çünkü hayatta benim kadar çok saçınız olamaz heralde.Bu balm ın bir tutamı bütün saç uçlarına ilginç bir şekilde yetiyor.Ben de anlamadım,cidden yetiyor.
Kokusu gerçekten muhteşem.Bilmiyorum ben baya sevdim.İçinde Almond oil ve oat milk varmış.Yani badem yağıyla yulaf sütü. Yulaf sütü de neyse...
Bu mağazayı sevmemin sebebi baya doğal olması.İçinde paraben yok.silikon yok,colorant yok.Yani içeriği masum görünüyor.Çok anlamam ama saça iyi geldiği bir kesin.Saçı da kesinlikle ağırlaştırmadı.Aman zaten çok ağır.

Gelelim nasıl kullanıldığına>> Duştan çıkıyorum,saçımı tarıyorum (güç bela) ,saçımın nemini biraz alıyorum havluyla.Sonra biraz avcumun içine sürüyorum ve sadece saçlarımın uçlarına uyguluyorum.Böyle direk kuruyo sanki saçım.Kurutuyo gibi geldi ilk etapta. Sonra baktım tamamen kuruyunca iyi geldi ya.Valla iyi geldi.Ben sevdim.

Bayadır da bitmedi.Bitse bir daha alır mıyım acaba?? Alabilirim.Ama başka ürünler de var çok güzel,onları sonra yazacağım.

Ben bu ürünü size şahsen öneriyorum.Alın.İndirimsiz fiyatı 20 küsür birşeydi ama indirimden ben 11,90 a almıştım.O fiyata kesinlikle performansı cok iyi.Ama 12 ay içerisinde tüketin bunu .Zaten biter yani,bitmesi lazım.

Siz de benim gibi kırık,kuru saç uçlarından,böyle tel tel ayrılan uçlardan bıktıysanız bunu bir deneyin,bana da söyleyin ama sonuçları :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder