Translate

25 Kasım 2014 Salı

10.post

Arkadaslar,
İstatistiklere bakıyorum da bir hayli göz gezdiren var bloguma.Hepinize teşekkür ediyorum.Bu kız neden yazmıyor artık diye soranınız varsa,öğrenciyiz malum.(sanki çalışa çalışa da öldük)

Kabul ediyorum,tembellik yapıyorum.Bu bloggerlık zormuş yani kolay değilmiş.Bir de bu ara psikolojik olarak hayli düşüşlerdeyim galiba.O yüzden pek şeyyapamadım.

Ama instagram da (@pineapplepieblog) çok daha aktifim.Kendi hesabıma girmez oldum.Bu hesapta kızlarla laflıyoruz,aramızda konuşuyoruz falan.Valla çok güzel insanlarla tanıştım.Hem de ülkenin heryerinden.Bu baya iyi geldi vede kafamı dağıttı.Üstelik paylaştıgım seylerle ilham bile verdiğim söylendi,daha doğrusu fikir.Varıp da ilham perisi olmadık da yani :D fikir işte.

Ben bu haftasonuna kadar birşeyler yapmaya çalışayım o zaman diyorum.Bana kızmayın noolur,artık hiç bişey yazmıyosun diyenler oldu.Okuldaki arkadaşlarım da "Allahım cidden bunu mu yazıyorsun?" dediler. (pis erkekler dedi tabiki pis kokuşmuşlar :( ))) Ben seviyorum kardeşim.

Bir de bu blogumu nasıl takip edicek bu insanlar,sorup duruyolar.Valla ben de çözemedim.Siteye öyle bişi nerden koyuluyor bilmiyorum yani.Yardım ederseniz sevinirim (acemilik böyle birşey)

öpmek



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder