Translate

9 Kasım 2014 Pazar

The Body Shop All In One BB Cream

Selam millet!!

Biz de insanız,sınavlarımız oluyor diyerekten late post yapıyorum.K bakmıyosunuz:)
Bu arada günlük hasılatlara bakıyorum da bir hayli artmış.Okuyan herkese çok teşekkür ederim :))

Evet gelelim şu güzel kreme.Diyeceksiniz ki yıl olmuş 2014 ün sonu.Sen hala CC kreme falan geçmedin mi.
Hayır efendim geçemedim.Bu manyak şey bana baya yetiyor. (bir de iyi bir cc krem tavsiyesi daha duymadım kimseden,çevremdeki herkes çok bakımsız galiba...) :)))



Bu kreme neden mi çok takıldım? Çünkü o zaman bb krem çok modaydı ve ben de güvendiğim bir marka olan The body shop 'a bakayım dedim.Girmemle yardımcıların yüzüme bb uygulaması bir oldu.

Daha sonra resmen bayıldım.Bunu nemlendirdiği için de çok tavsiye ettiler,özellikle makyaj altı dediler.Dedim ne makyaj altı ablacıgım,bunun kendisi resmen makyaj.
Öyle güzel renk verdi ki ben bayıldım.böyle canlı,sıcak,hafif bronz ama sağlıklı bir görünüm verdi.Kesinlikle pek kapatıcı özelliği olduğunu söyleyemem ama verdiği renge,yağlanmamasına ben bayıldım.

Sanırım tek sıkıntısı kokusu,yani kötü kokmuyor da güzel de kokmuyor.
ürün 25 mL,daha bitmedi düşünün.


Bitmedi çünkü ben her gün bunu kullanmıyorum.

ilk başta böyle akmayan ama çok kıvamlı da olmayan,beyaz renk bir krem sıkıyorsunuz elinize,yada fırçanıza.(ki ben fırçayla sürüyorum).

Kokusu geliyor tabi ama verdiği görüntüden memnun oldugum için aldırış etmiyorum.sonrasında bunu yüzünüze yedirdikçe,eşitlenmeyi ve yüzünüze oturttuğu rengi görüyosunuz.Böyle aşırı doğal,sanki anadan öyle doğmuşsun,köylerde organik beslenmişsin bugüne kadar da ,öyle bi sağlıklısın.



Her ne kadar verdiği rengi bu şekilde gösteremeyeceğimi anlasam da,sürüp gösterdim.Çok az da olsa belli yani.Yüzüme de uygulayayım da göstereyim ama utanıyorum :((((( 

Ya siz bu kremi alın bence.Tek dez avantajı kokusu ,bir de fazla sürmeyin ki yüzünüzde tüp patlamış gibi olmasın.Fiyatı 40 tl falandı sanırım,indirimde 27 falan olmuştu almıştım.Şu anda da var mağazalarda,alın derim ben.Biz burda boşuna birşey önermiyoruz :))
Ben 01 numarasını aldım gayet güzel oldu,3 tonu daha var.01 i az  bulunuyor malesef:(


Görüşürz güzel kızlaaaar :))))


2 yorum:

  1. Canım çok tatlı bir anlatım şeklin var :))
    Ben de bloguma bekelrim canım sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha cok tesekkürler :))) ben de hemen geliyorum o zaman

      Sil