Translate

30 Kasım 2014 Pazar

Bath&Body Works Kandil Yağları kalp Ben

Selamlar çocukss,
Cansunuz yeni bir yazıyla karşınızda.Tembelliğimle ilgili çokça eleştiri alıyorum.Sizi öldürürüm bak niye tembel diyorsunuz.Vakit mi oluyor yazmaya.Ayrıca benim bilgisayarım sizde de olsa siz de yazmazdınız o ayrı konu(adamı delirtiyor)

Evet bir Pazar günü dedim ki bugün güzel gibi,yazayım.İlk önce dedim müzik açayım.  >>> AÇIN >> http://www.youtube.com/watch?v=JJS5ywEIsA4


Sonra dedim ki odam kış gibi koksun.En sevdiğim dönem olan Christmas zamanı geldi.Bu demektir ki her yer kar kış deseni,noel baba,gingerbread,cookieler,güzel kazaklar,çançan sesleri falan.Allahım başka bir yerde yaşamalıymışım neyse.İçim çok hoş oluyor en sevdiğim şey onlar.Ağacımız var bir tane,onu da kurunca size gösteriririm çok güzel oluyor.

Neyse dedim şurda bişeyler yakayım,bath and body works ten aldığım kandil yağları aklıma geldi.
Mağazanın önünden geçerken görmüştüm.Yakmışlar ama bütün istinye park kokuyor inanamazsınız.Dedim bu nedir.Hemen gösterdiler falan.






Böyle bi aparat var,siz alıyorsunuz bunu.Orada da satılıyor ama ben gittiğimde kalmamıştı ben de rossman dan buldum.Çok daha ucuzdu zaten.Bunu alıyorsunuz.Bir tane de tealight mum lazım bunu yakabilmeniz için.Bath&body works ten kokumuzu seçiyoruz.Böyle küçük şişe olduğuna bakmayın,5-6 damlası sizi gebertene kadar kokmasına yetiyor. Benim tercihim Lilac Blossom ve Cranberry Woods oldu (ortadaki kokuyu da çok ucuza yine Rossman dan almıştım ama çok fazla vanilya kokuyor dayanamıyorum ona,bunlarla karıştırıyorum bazen de öyle kullanabiliyorum.)

Neyse efendime söyliyim yaktım ben bunları böyle.Gebertene kadar bütün ev koktu.Deli dehşet çok fazla koktu.Annem boğuluyordu öksürük krizine girdi eheheh.Dedi söndür şunu yeter,öyle söndürdüm.Mis gibi kokular çok güzel oluyor çünkü ben napiyim.Hemen yanına da bir yaseminli yeşil çay yaptım.Ama çay tek gitmez diye de 2 paket hoşbeş i ağzıma bocalamayaydım belki bu pazar gerçekten ELİT bir pazar olarak devam edebilecekti :(((((((





                                     Odama bazen böyle bakıyorum yani.hep böyle takılmıyorum.




                                       Ama genelde kışın hiç odamdan çıkmıyorum,tv izlemiyorum :( Bu babacıkla pengueni de çok seviyorum kalppppppler.



Bu C harfini de kendim çizdim.Çerçeve ve ışıklar ikea dan.Ay ikea da suanda kesinlikle çok güzel yılbaşı şeyleri vardır gidip bakmak lazım.
AY ay ay






Özetle,bunlar bunlar.Gidip de bunları deneyin.O aparatın altına mum,üzerine 6-7 damla bu yağdan damlatın olssun bitsin.Dumanları ttüterken size çok güzel koku kalıcak.

Güzel günler,öpüyorum



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder